.
`
refresh 4 new artikal
.

09 August 2009

Era Najib Altantuya : Najib Nak Rampas Selangor


Umno tidak dapat menyembunyikan keinginan untuk merampas semula Selangor dari tangan Pakatan Rakyat dan ini dapat dikesani dari kenyataan Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak.

Datuk Seri Najib Razak dilaporkan berkata beliau mahu Selangor dikembalikan semula kepada Barisan Nasional (BN) selepas pilihan raya akan datang kerana negeri itu adalah nadi negara.

Maka tidak hairanlah segala usaha dilakukan oleh UMNO BN sehingga sanggup memperkudakan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) untuk menekan kerajaan Pakatan Rakyat di Selangor semata-mata untuk memenuhi missi dan visi itu.

Najib menyedari pemerintahan di pusat tidak mempunyai makna apa-apa bila Selangor, negeri yang termaju di Malaysia tidak dikuasa oleh UMNO.

Perdana Menteri berkata, peluang untuk BN kembali berkuasa di Selangor tetap ada dengan syarat parti komponen sudah insaf dan menyedari kekurangan diri dan sanggup berubah.

Yang paling ketara Datuk Seri Najib sendiri kini menjadi Pengerusi Perhubungan UMNO Selangor dan akan mengaturkan strategi-strategi untuk merampas Selangor dari Pakatan Rakyat.

SPRM begitu jelas melakukan tekanan-tekanan terhadap kerajaan Pakatan Rakyat Selangor sedangkan segala kepincangan dan rasuah di zaman pemerintahan UMNO BN di bawah pimpinan Khir Toyo didiamkan.
~GB~

10 comments:

  1. Hidup Najib!!! PKR huru hara!!!

    ReplyDelete
  2. Pergi jahanam kamu Najib! Kami belia malaysia benci kamu!!

    ReplyDelete
  3. FUCK YOU!!! NAJIB SIALAN..

    ReplyDelete
  4. Cuba kita tengok senario politik pembangkang di Malaysia yang haprak;

    1.PKR dok sibuk rampas dewan serbaguna dan anjur demonstrasi jalanan.
    2.DAP dok sibuk pertahan kebebasan kaum cina hingga menghina orang islam(kes arak).Ronnie Liu adalah MB Selangor yand sebenarnya dan Kahlid cuma boneka macam Nizar di Perak dulu.
    3.Dan PAS, parti yang paling bodoh dalam Pakatan tak tau nak buat apa jadi buat bodoh aje,sebab sememangnya mereka bodoh;lihat di Kelantan dan Perak sudah.

    ReplyDelete
  5. hidup Aminah!Huru hara Razak!

    ReplyDelete
  6. apa pkr + PAS buat selama ni,apa DAP buat ,siapa lebih untung ?.angguk-angguk,geling-geling.insaflah

    ReplyDelete
  7. anti babi dan dapAugust 9, 2009 at 9:59 PM

    telanjang bogel, babi, arak bebas di selangor. pas, pkr hanya jadi balaci, barua dap kafir laknatullah.

    Adalah menjadi JIHAD kita membebaskan selangor daripada dipanggang oleh babi-babi dan penyokong babi di selangor, kafir laknatullah dan kaum munafik yang bersekongkol dengan babi dan kafir laknatullah!

    ReplyDelete
  8. hidup eli telanjang, hidup ronny beer. takebeer!

    goodbye negara Islam, goodbye hukum hudud, kes beerpun pas dah kecut telor. pas hampas!

    ReplyDelete
  9. UMNGOK 52 tahun dah perintah Selangor, apa yang orang Melayu dapat, masalah adalah. UMNO lebih baik masuk PAS , dan tukar imej dari perompak khazanah negara dan berlaku kejam terhadap rakyat bawahan kepada memperjuangkan Islam....boleh tak UMNO haprak?

    ReplyDelete
  10. aku rasa pandangan komen pertama betul.aku bukan pro mana2.tp ingatlah wahai bangsa melayu dan seorang Islam,kita jangan taksub terhadap sesuatu.Cuba lihat dimana kedudukan kuasa politik orang melayu sekarang?adakah suara PAS didengar oleh DAP dan PKR berkenaan isu arak?Tiada agama pun didunia ni membenarkan seseorang tu minum arak kerana arak mendatangkan banyak masalah sosial kepada rakyat.So kenapa arak perlu dijual?Cuba fikir2 lah.Sebagai seorang Islam perlulah berpandukan kepada ajaran Al-Quran.Jangan menghalalkan sesuatu kerana kepentingan politik.Wahai orang melayu dan rakyat Selangor,sedarlah anda apa telah berlaku apabila pakatan rakyat memerintah sekarang?

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

4lower