.
`
refresh 4 new artikal
.

27 October 2009

Kandungan pertemuan tertutup Hasan-Nasha-blogger.



Oleh : AdukaTaruna

Orang paling sial ialah hikpokrit. Berjuta kali sial ialah ulama hipokrit. Kalau gua ada malam tu semua gua basuh. Mengapa hipokrit?

Baru sahaja Presiden PAS mengeluarkan kenyataan supaya masalah diselesaikan ikut perlembagaan, dan jangan melalui media baru. So? Babi punya ulama. Kalau lu buat tidak mengapa? Orang lain buat tidak boleh? Lu dah serupa UMNO. Sendiri bikin undang, sendiri langgar. Panas bhai.. panas.

Arahan masalah tidak menggunakan blogger dibuat dari pihak mana? Pihak UG sendiri. Skang yang langgar dari pihak mana? Pihak UG sendiri. Lu tak nampak lagi ke? Mana lagi ayat2 Al-Quran yang lu nak bawa dalam hipokrisi ini?

Dedahan kandungan.


1. Adakah perbincangan sudah mencapai tahap masak sehingga jatuh kelayakan boleh diumumkan secara media? Mengapa tiada homework atau blueprint apabila diminta Lim Guan Eng? Mengapa lari dan membisu apabila diasak butirannya oleh pengundi awam?

2. Apa definasi seluruh pemimpin atasan? Adakah hanya Hadi dan Mustapha Ali berdua sudah jatuh definasi seluruh pepimpin atasan? Mengapa Nik Aziz tidak tahu atau ada usaha memaklumkan kepadanya sebelum di mediakan? Mengapa 10 MP PAS membantah?

Bhai.. gua bukan idiot macam jemaah Rusila bhai.


Pergi mampos sama Husam, pergi jahanam sama Anwar. Dey bodoh2 semua :

1. Kita harus lembab dalam segala isu kerana kalau cepat ianya adalah budaya Anwar.

2. Kita harus biarkan Khalid Samad keseorangan dalam isu kuil kerana jika bantu itu adalah budaya Anwar.

3. KPP perlu dihalang menjadi sayap, kerana jika menjadi sayap ianya adalah budaya Anwar.

4. Presiden perlu kerap ke luar negara, aktif ke luar negara kerana jika tidak ianya adalah budaya Anwar.

5. Kita perlu menipu sambil mempergunakan Al-Quran, kerana jika menipu tanpa Al-Quran itu budaya Anwar.

6. Pengundi perlu jalan kaki mendapatkan kepastian Presiden, bukan Presiden yang jalan kaki menjelaskan kepada pengundi, kerana jika tidak itu adalah budaya Anwar.

7. Kita harus tegah masalah ini diselesaikan guna media baru, kalau tidak ianya adalah budaya Anwar. Tapi gua sendiri takpa. Boleh panggil para blogger membelakangkan saluran parti, membelakangkan arahan Presiden sendiri. Baru bukan budaya Anwar.

Fuck off. Lu berani, lu jemput la gua tengok. Gua siap bawak kamera rakam nak suruh lu jawab gua.

sumb3r

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

4lower