.
`
refresh 4 new artikal
.

05 August 2009

Saiful Dakwa Isu Liwatnya Dengan Akta ISA Sama Zalim & Kecewa Bila Anwar Cuba Untuk Gugurkan Kes Tersebut Pada 2 September Nanti !!


Dalam keadaan rakyat sibuk memperkatakan perihal akta zalim ISA. Bahkan kehadiran puluhan ribu rakyat untuk berhimpun secara aman bagi menghantar memorandum kepada Yang Di Pertuan Agong bagi memperkenankan permansuhan akta itu baru-baru ini Tiba-tiba ada seorang "jantan sial" dan "mamat tak tau malu" iaitu Saiful Al-Liwati (foto), mengeluarkan fatwa baru bahawa "ISA itu sama seperti kes yang beliau hadapi sekarang". Kononnya, jika Anwar cuba menjadi juara untuk menghapuskan Akta Zalim ISA itu maka katanya Anwar lebih zalim kerana cuba untuk mengugurkan kes liwat yang sedang dihadapainya. Pada 2 September ini, Mahkamah Tinggi akan mendengar permohonan Anwar untuk menggugurkan pertuduhan (Gugur Kes) liwat itu sebelum ia dibicarakan. Bagi Saiful "memang zalim" bagi orang yang cuba menafikan peluangnya untuk membela diri. "Sudah, lebih dari setahun saya tunggu untuk beri keterangan di Mahkamah. Kini beliau sedang cuba sedaya upaya untuk menafikan hak saya untuk memberi keterangan di Mahkamah serta mendapatkan perbicaraan yang adil" katanya.

"Persoalan saya, apa bezanya tindakan beliau memfailkan permohonan itu dengan ISA (tahan 'tanpa bicara') yang
dituduh kononnya zalim? Kes saya ini berbeza dengan kes yang lain kerana walaupun saya pengadu/mangsa, namun saya dicop seolah-oleh seperti OKT (Orang Kena Tuduh) dimata umum, OKT pula mangsa. Jika permohonan itu berjaya, tidakkah ia merupakan satu bentuk penganiayaan kepada saya selaku pengadu/saksi utama. Pelbagai tohmahan, fitnah, maki hamun dan pelbagai lagi oleh jutaan manusia dilempar kerana tidak mempercayai saya. Tetapi apabila saya bersedia untuk memberi keterangan, masing-masing seperti cacing kepanasan" tambahnya. Menurut Saiful walaupun perit menahan diri dari mendedahkan segala bukti yang ada, "saya tetap bersabar kerana saya perlu menghormati Mahkamah. Alhamdulillah, Allah melindungi saya daripada dijerat tertuduh yang sering mahu mengheret saya membicarakan ia di media (luar mahkamah), kerana akhirnya banyak tindakan beliau seperti tidak ''consistent'' dalam membuat kenyataan bakal menjerat dirinya kelak" katanya lagi.

[Saiful ini sebenarnya memang "jantan sial" yang tidak ada "otak". Beliau boleh berkata perit menahan diri dari mendedahkan segala bukti kononnya dirinya diliwat Anwar. Walhal bukti klinikal adalah lebih telus daripada laporan mulut beliau. Bukankah doktor pakar dari Hospital Kuala Lumpur (HKL) dan Pusrawi telah membuktikan bahawa tiada kesan "tusukan benda keras" masuk ke dalam lubang duburnya. Maknanya Saiful tidak diliwat !! Tetapi kenapa beliau masih terkinja-kinja mahu mengaku dirinya diliwat?. Ini semua kerana Saiful mahu pastikan "habuan yang dijanji" kepada beliau tidak terlepas. Beliau tahu bahawa dirinya berada dipihak yang "benar" iaitu "dibelakangnya orang yang ingin menjatuhkan Anwar Ibrahim". Maka itulah, beliau yakin yang dirinya akan menang dalam apa jua cara sekali pun. Saiful tahu, bahawa segala bukti-bukti "palsu" tentang kes itu sudah pun disiapkan dan beliau boleh "tidur lena" sekarang kerana "wang besar" akan masuk ke dalam akaunnya bila Anwar didapati bersalah kelak. Justeru itu, rakyat jangan diperbodohkan dengan segala kenyataan Saiful ini sebenarnya. Hanya mereka yang bengap dan bangang sahaja yang akan setuju dengan cerita "katun" Saiful Bukhari Azlan itu diliwat !!].

http://pahangdaily.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

4lower