.
`
refresh 4 new artikal
.

23 July 2009

Zulkifli Nordin Jawab Tuduhan Mat Gelap Zambry dan Mufti Perak



(Bersama dengan anak-anak pejuang Hamas semasa Ihtifal Filistin di Damsyik, Syria)


Salam 2 all.


Nampaknya kehadiran sahabat saya Dato Seri Nizar dimalam memperingati mendiang Teoh Beng Huat dengan menyalakan lilin dikritik hebat oleh UMNO dan Be End. Zambry Kadir siap dengan fatwa memperlekehkan tindakan DS Nizar. Turut diseret sama Mufti Perak yang baru bergelar Tan Sri yang siap memfatwakan haram perbuatan menyalakan lilin oleh DS Nizar.


Maka lepas ni kalau rumah kita black out jangan pasang lilin, kalau ikut fatwa Tan Sri Mufti masuk neraka kita!!


Apa yang hairannya tidak pulak UMNO dan Be End berkokok bila Menteri Pertahanan UMNo bersalam mesra dengan Menteri Pertahanan Yahudi la'natullah Ehud Berak. Kalau tengok ke gambar yang disiarkan senyum meleret menteri UMNo ni.


Apakah mereka lupa bahawa ditangan Yahudi-Yahudi inilah berlumuran darah umat Islam Filistin dan Lubnan. Ditangan durjana Yahudi lah umat Islam Ghozzah diratah dan dibunuh tanpa belas ihsan. Sudah puluhan ribu, mungkin juga ratusan ribu ummat Islam dibunuh dengan kejam oleh rejim zionis la'natullah ini, sudah puluhan ribu isteri menjadi janda, ratusan ribu anak-anak Filistin menjadi yatim piatu, sudah puluhan ribu rumah ummat Islam Filistin dirobohkan, sudah bergantang-gantang airmata umat Islam Filistin mengalir..seluruh dunia mengutuk Yahudi Zionis la'natullah ini. Malahan Malaysia tidak mengiktiraf negara Yahudi ini, hinggakan kita tidak punya hubungan diplomatik sama sekali dengan Yahudi ini!! Tetapi menteri UMNo boleh bersalam mesra dengan zionis Yahudi la'natullah ini!!


Saya nak tanya Zambry Kadir, apa hukum menteri UMNo bersalaman mesra dengan tangan jijik Yahudi ini! Saya cabar Tan Sri Mufti supaya segera mengeluarkan fatwa hukum bersalam mesra dengan Yahudi la'natullah ini. Kalau tidak berani, saya cabar Tan Sri Mufti supaya lebih baik duduk diam dalam pejabat air-connya sambil membelek-belek pingat Tan Sri yang baru diperolehi itu. Bukannya apa, tengoklah puas-puas sebab pingat tu tak boleh dibawak ke kubor nanti!!


Adios amigos.


Zulkifli Bin Noordin

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

4lower