.
`
refresh 4 new artikal
.

04 July 2009

Tumbukan kedua di tangan Nik Aziz.


Oleh : AdukaTaruna

Memula Nik Aziz bagi satu penumbuk. Cabar Najib debat. Then media bina suasana debat kerja sia-sia.

Kemudian gua ada bagi cadangan Pemuda PAS rosakkan binaan media itu dengan masuk campur. Cabar pemuda UMNO pula.

UMNO plak boleh nak guna ilusi UG apabila mempromosikan debat itu kepada wacana. Kengkonon muzakarah yang hampir kepada penggabungan la tu. So, gua perasan word wacana dipromosi bagus oleh media perdana.

Oleh itu, pada gua, Nik Aziz ada satu peluang baikkk punya. Hantar sekali lagi penumbuk guna word wacana ilmiah.

"Nik Aziz hantar surat jemputan kepada Perdana Menteri untuk Wacana Ilmiah."

Gua nak tgk bagaimana media perdana nak mengelak serangan baikkk punya nih. Takan nak damagekan word wacana pulak? Itu satu bab.

Bab kedua, KP PAS laju. Memang laju. Bagus. Bab amah muslim dia capai, bab Sister In Islam dia capai, bab Manohara pun dia capai. Memang laju. Bagus. Tak macam Hadi. Lembab nak mampos. Hidup dalam ilusi teori dan peperiksaan.

Cuma intelek KP PAS jer. Ini yang gua belum kompiden. Terdahulu banyak menunjukkan gua bahawa si Tantawi ni serupa bodoh macam Hadi.

Kalau dia berjaya depani Khairy gua respek la. Kalau dia kena ayam kek Khairy, gua tak berperasaan apa2.

Hadi lembab, Tantawi laju. (Fakta yang gua rakam)
Hadi bodoh, Tantawi bangang. (Fakta yang hampir dirakam)

http://adukataruna.blogspot.com/

1 comment:

  1. hi bro..
    lu belum rock lagi..gua baca lu punya cakap ha
    bukan rock tapi rocket bolehlah.Lu ingat lu sudah banyak rock.. bro gua tanya lu yg lu menghentam gua punya bro HADI sama TATAWI lu apahal..lu kalau mahu jadi rock cakap biar ada respek, nanti gua sumpah jadi rocket DAP KAKAKAKKK

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

4lower