.
`
refresh 4 new artikal
.

28 July 2009

Pemuda Pakatan Rakyat tubuh MAMPAT




Ustaz Nasrudin Hassan at Tantawi

1. Isnin 27 hb Julai 2009' mencatat sejarah tersendiri apabila mesyuarat Pemuda Pakatan Rakyat telah menubuhkan Majlis Muafakat Pemuda Pakatan Rakyat [ MAMPAT ]

2. MAMPAT akan bersidang secara rutin pada hitungan sekali sebulan kecuali pertemuan tergempar terpaksa diadakan bagi menangani isu - isu besar dan utama .

3. Mesyuarat kelmarin dihadhiri oleh sdr Shamsul Iskandar Mohd Akin selaku Ketua Angkatan Muda Keadilan [ AMK ] , Yb. Anthony Loke selaku Ketua DAPsy dan semua anggota harian mewakili setiap parti .

4. Setiap parti akan dianggotai oleh 5 orang dengan ketua dan setiausaha masing - masing adalah anggota tetap MAMPAT . Seorang telah dilantik untuk menjadi ketua sekreteriat bagi menyelaras keputusan dan tindakan MAMPAT .

5. MAMPAT sesuai dengan nama penuhnya Majlis Muafakat Pemuda Pakatan Rakyat adalah bertujuan untuk meminimakan perbedaan yang menjurus ke arah pertelingkahan dan percanggahan dalam tindakan .

MAMPAT juga akan menyelaraskan semua tindakan bersama Pemuda Pakatan Rakyat dan sekaligus ia membentuk satu team yang kukuh dan padu untuk mendepani apa jua cabaran politik semasa .

Lebih penting peranan MAMPAT ia tampil untuk memimpin anak - anak muda negara bagi membina real politik baru dan masa depan negara yang lebih cemerlang .

http://nikhassanazmi.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

4lower