.
`
refresh 4 new artikal
.

18 June 2009

Kalu nak jadi menteri jalan pintas tak payahla duk dale PAS…



Pagi ini saya dengar kat TV, ramai yang puji-puji Nasya - semuanya puak-puak Umno.Kalau Nasha tu molek sangat untuk demo, ambiklah!! TGNA dah bagi lampu hijau! - alhusseyn

Pagi ini saya dengar kat TV, ramai yang puji-puji Nasya - semuanya puak-puak Umno.Kalau Nasha tu molek sangat untuk demo, ambiklah!! TGNA dah bagi lampu hijau! - alhusseyn

Ramai yang memuji usaha murni Nasha

Nasha, kalu nak jadi menteri jalan pintas tak payahla duk dale PAS. Ko join umno terus lagi bagus!!! Khairy Jamaluddin pun dah offer; apa lagi Nasha!


Ramai yang suka supaya Nasha meneruskan usaha-usaha kearah Kerajaan Perpaduan.Jangan seperti TGNA yang kini dikecam hebat oleh Satu Malaysia! [ KLIK ]

Nasha, ko kena ingat; Allahyarham Ust Fadhil Noor pernah tinggalkan pesan supaya berhati-hati jika musuh dengan tiba-tiba menyokong kita.

Lihatlah Satu Malaysia sudah sokong Nasha :

‘‘Saya sebenarnya tidak mahu mengulas isu-isu politik tetapi dalam soal cadangan kerajaan perpaduan UMNO-Pas ini, saya setuju sangat jika ia dapat dijayakan. – Harusani

UMNO bersikap terbuka kerana yang penting sekali ialah usaha untuk merealisasi kerajaan perpaduan mestilah membawa kebaikan kepada rakyat dan negara secara am.- Najib

“Idea yang dicadangkan Nasharudin itu patut dikaji semula kerana beliau adalah seorang pemimpin yang bijak dan saya yakin tujuannya adalah untuk kebaikan semua dan beliau ikhlas dalam perjuangannya. – Khairy Jamaludin

Saya juga yakin keinginan Timbalan Presiden Pas, Nasharudin Mat Isa untuk mewujudkan kerjasama dengan UMNO ke arah kerajaan perpaduan adalah sejajar tuntutan Islam dan secara tidak langsung sama dengan misi perjuangan politik Menteri Besar Kelantan itu.- Ibrahim Ali Al-Kataki

“Semua pihak yang tidak bersetuju dengan agenda menjayakan kerajaan perpaduan seperti yang dicetuskan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang baru-baru ini diminta mendiamkan diri.”- Hishammuddin Tun Hussien

Pagi ini saya dengar kat TV, ramai yang puji-puji Nasya – semuanya puak-puak Umno.Kalau Nasha tu molek sangat untuk demo, ambiklah!! TGNA dah bagi lampu hijau!

http://alhusseyn51.blogspot.com


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

4lower