.
`
refresh 4 new artikal
.

15 June 2009

Inilah Wajah Umno Sebenar

Sejak bila butiran pertuduhan diperincikan kepada media. Sebelum hakim yang sebenarnya menghakimi kes ini ( ADUN Behrang dan ADUN Changkat Jering) melakukan rasuah dan sedekah seks. Media mengajukan kepada pendakwaraya ramai.

Penafian Nizar serta laporan akhbar terhadap Jamaluddin dan osman adalah benar dan tepat. tetapi percayalah mereka akan terlepas dari hukuman, lebih-lebih lagi sudah berjaya menghuru-harakan negeri Perak.

Sepatutnya orang ramai yang kuat membela dan terasa hati dengan DSAI minta benar Chin peng balik ke Malaysia diISAkan. Maka 3 ekor ADUN inilah dengan pimpinan UMNO Peraklah yang jadi dalang 'huru-hara' negera patut ISA.

Mana dia prisip Rukunnegara, mana dia amalan orang yang berpegang dengan prinsip ini. Keluruhan Perlembagaan bersama Kesopanan dan Kesusilaan itu. Cakap tidak sama lo, macam apa yang dibikin.

Media mencari simpati rakyat, agar akhir dapat mengiakan tindakan 2 malaun ini. Lompat ke dalam UMNO maka semua jadi betul, semua dengan UMNO akan jadi baik dan betul belaka-laka.

Justeru itulah rupa bentuk UMNO sebenarnya. kaki auta dan pembelit, pemusnah semua legasi institusi dan komponen khakiman, perajaan, dan per-- per--- yang lain.

Muhajirin

1 comment:

  1. Salam..

    UMNO mmg ler mcm ni..., kalau tak der org UMNO... sapaler nnt nak menghuni neraka Allah tu??

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

4lower