.
`
refresh 4 new artikal
.

12 May 2009

Nizar vs Zambry - Terhebat dan Tergampang ?


Di Kuala Lumpur, Datuk Seri Zambry Abdul Kadir dari Barisan Nasional memfailkan rayuan terhadap keputusan Mahkamah Tinggi KL semalam yang mengisytiharkan Nizar sebagai Menteri Besar Perak sah.

Kata Ku Li :
Beliau menyokong tindakan menteri besar Pakatan Rakyat di Perak mengusulkan kepada istana agar membubarkan DUN bagi mengatasi kemelut politik sejak Februari.

Mengulas keputusan mahkamah memberi semula jawatan menteri besar kepada Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin, Tengku Razaleigh Hamzah berkata pembubaran "satu-satunya cara" keluar daripada krisis tersebut.

"Kita berharap Sultan memperkenan untuk membubarkan DUN. Ia bukan sahaja tindakan sewajarnya, tetapi satu-satunya cara keluar daripada krisis yang membelit Perak, merosakkan keluhuran undang-undang, mencalarkan badan kehakiman, polis dan perkhidmatan awam negeri, dan mencemarkan sistem beraja di mata umum," kata bekas naib presiden Umno itu di blognya.

Aksi Terbaik DUN 7May
Gambar tidak bisa berbohong !!
Alat ini dikenali sebagai ' alat pemadam kebakaran' Anda setuju ??

Ia digunakan bagi memadamkan kebakaran nafsu lelaki ketika aksi perogolan. Tak mungkin YB Aulong itu berminat mahu merogol si Hee ! Jika terkena, anda akan mengalami kematian 'pucuk sementara' . Untuk apa alat ini dibawa masuk ke dalam Dewan ? Bukankah itu sebahagaian barangan larangan yg diharamkan ! Untuk bacaan mantap klik blog rakan wak di sini.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

4lower