.
`
refresh 4 new artikal
.

20 April 2009

Wa caya lu laa..AlFadil Sahibus Samahaha..Ostad Awie, wa pon rock beb !

Kah kah kah !! malam tadi aku nengok program mentor ni terbitan TV3 (dah takde citer nak tengok). Ada simamat Awie ni cakap dekat remaja yang tengah ujibakat kununnya saper penyanyi rock boleh masuk syurga. Fatwa baru dari Ustaz Rock Awie dan Mufti-mufti brand @#$! tolong nasihatkan kat Ustaz Awie ni jangan babitkan agama kalau anjur program maksiat sebegitu. Terpekik terlolong tiba2 pandai keluar fatwa agama. Geleng kepala aku dan isteri dengar Awie cakap macam tu.

Ustaz Awie cakap lebih kurang camni Seorang penyanyi rock seorang yang jujur, kebanyakkan penyanyi rock senang masuk syurga” .

2 comments:

  1. Bila Masa Kau Kawin ? saper Isteri Kau ? Ajai ke ? ekekekeke

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

4lower