.
`
refresh 4 new artikal
.

07 April 2009

Gambar Sekitar Pusat Pengundian SK Matang

Gambar ni la yang paling aku menyampah... elok je aku nak snap gambar muslimat PAS... 1, 2... gedebab... makcik kaler biru tu selambe je datang buat road block depan aku... maaahai..! dah la tua, perangai tak senonoh, buat semak pemandangan je... Khak Ptuih..! Ptuih..! Ptuih..!

Nasib baik amoi ni berjaya menenangkan hati aku yang panas dekat makcik tadi tu..!

Penyalahgunaan harta awam... kerusi roda milik hospital digunakan oleh petugas UMNO/BN di pusat pengundian di Sekolah Kebangsaan Matang.

Tadi ada komentar yang mintak gambar petugas UMNO/BN berbangsa cina... ha... ni dia aku bagi special dekat hang. sat ni hang bank in dekat aku... hahaha... spek amoi tu sama besaq dengan muka dia... aku tanya awat pakai spek besaq? dia habaq malu jadik petugas UMNO/BN... kah kah kah kah kah kah kah kah kah...!!!

Ni belum apa-apa dah selibret...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

4lower